Klantenservice

Hieronder vind je informatie over verzending, levertijd, retouren, garantie en andere belangrijke zaken waar je vragen over kunt hebben.

VERZENDING & LEVERTIJD

Let op: zondag & maandag is onze winkel gesloten. Plaats je een bestelling in het weekend ( zaterdag na 15:30 )wordt deze bestelling pas op dinsdag verstuurd.

Als je bestelling op een werkdag vóór 15:30 uur is geplaatst én ook de betaling bij ons binnen is, dan wordt deze in principe dezelfde werkdag verzonden. Pakketten worden afgeleverd op maandag t/m zaterdag, behalve op en rond feestdagen. We doen ons best je zending binnen genoemde termijn te leveren. Wij hanteren wel een levertijd van 1 tot 3 dagen om teleurstellingen te voorkomen, echter zal de bestelling er in 90% van de situaties er gewoon binnen 1 werkdag zijn, maar genoemde levertijden zijn indicatief en hieraan kunnen geen verdere rechten worden ontleend.

VERZENDOPTIES NEDERLAND
We maken gebruik van post.nl
1 Standaard: 7,26
2 GRATIS bij bestelling vanaf € 80,-

Het pakket wordt overdag aangeboden. Als je niet thuis bent, is het mogelijk dat de bezorger één van de buren vraagt of deze het pakket voor je wilt aannemen. 

Vanaf het moment dat de bestelling is verzonden heb je niet meer het recht om deze te annuleren. Als je aan de bezorger te kennen geeft de zending niet te accepteren danwel er bij de verschillende afleverpogingen niemand op het aangegeven afleveradres aanwezig is, dan zijn wij genoodzaakt om de kosten voor verzending bij je in rekening te brengen.

BETAALOPTIES NEDERLAND

iDeal
Iedereen die online bankiert via een Nederlandse bankrekening kan kiezen voor deze betaalmethode. Nadat je bestelformulier is ingevuld en je op de verzendknop hebt geklikt, word je naar een beveiligde betalingsomgeving geleid waar je kunt kiezen voor je eigen bank. Het totaalbedrag staat al ingevuld en je hoeft alleen de betaling te bevestigen.

PayPal
Indien je hebt gekozen voor betaling via PayPal wordt je doorverwezen naar de website van PayPal waar je op geheel veilige wijze kunt betalen met je bankrekening of credit card. Betaling via PayPal is snel, veilig en gratis.


BETAALOPTIES BELGIË

Bancontact
Iedereen die online bankiert via een Belgische bankrekening kan kiezen voor deze betaalmethode. Nadat je bestelformulier is ingevuld en je op de verzendknop hebt geklikt, word je naar een beveiligde betalingsomgeving geleid waar je kunt kiezen voor je eigen bank. Bancontact, voorheen Mister Cash, is een zeer veilige en veel gebruikte betalingsmethode die wordt gegarandeerd door de Belgische banken.

PayPal
Indien je hebt gekozen voor betaling via PayPal word je doorverwezen naar de website van PayPal waar je op geheel veilige wijze kunt betalen met je bankrekening of credit card. Betaling via PayPal is snel, veilig en gratis.

RETOUREN

KOOPJES/OUTLET & SALE kunnen niet worden geretourneerd.  Ook geven wij geen garantie op onze SALE artikelen. Je krijgt dus bij het bestellen van een SALE artikel geen geld retour.

Is een product toch niet zoals je had verwacht? Jammer!

Natuurlijk kun je alle overige artikelen gewoon terugsturen naar ons. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen storten wij het geld naar je retour. Wij rekenen voor het verwerken van een retourartikel ongeveer 5 tot 6 werkdagen.Kun je niet langer wachten mag je natuurlijk ook altijd naar onze winkel komen.

Foxytrends
T.av. Retouren webshop
Foxytrends
Moleneindplein 35
5262 CX VUGHT

ARTIKEL(EN) RETOURZENDEN?

Download met de knop hieronder het retourformulier en doe deze bij jouw retourzending.

Wij adviseren je altijd om een zending met Track en Trace te versturen.
Bewaar deze code altijd goed totdat je retourzending volledig is verwerkt.
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een email ter bevestiging.
Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen nemen wij niet aan. We zullen het aankoopbedrag binnen 5 tot 6 werkdagen terugstorten
op het door jou gebruikte rekeningnummer, creditcard- of PayPal account.

Versturen van brievenbus post is altijd op eigen risico!

RETOURVOORWAARDEN

  • Het artikel is voorzien van het originele label aan de kleding en is onbeschadigd, niet gedragen en of gewassen, wij accepteren geen artikelen met een make-up vlek of parfumgeur.
  • Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour.
  • De kosten voor het retour zenden zijn voor de afzender.

Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!

NIET GOED = GELD TERUG 🙂

Let op! Wij vergoeden geen verzend- en retourkosten, dit omdat wij met aantrekkelijke prijzen werken en deze kosten niet verwerken in de verkoopprijzen van onze artikelen. Bij een bestelling boven de 80 euro heeft u recht op gratis verzenden, indien uw geretourneerde artikel uw bestelling onder de 80 euro brengt brengen wij alsnog de verzendkosten in rekening.

Kan ik een item retourneren of ruilen in de winkel?

Je kunt ook retourneren en of een artikel ruilen in onze winkel in Vught.
Er wordt in de winkel GEEN geld teruggegeven bij het retourneren van een webshop bestelling. In onze winkel kun je het betreffende artikel wel direct ruilen.

Mocht je nog vragen en of opmerkingen hebben, mail naar Winkel.Vught@foxytrends.nl

KLACHT & GARANTIE

VOLGENS TRACK & TRACE IS MIJN PAKKET AFGELEVERD, MAAR IK HEB NIETS ONTVANGEN. WAT MOET IK NU DOEN?

Wanneer je ons pakketje niet zelf in ontvangst hebt genomen en je hebt geen briefje van de bezorger aangetroffen, dan kun je het beste even navraag doen bij eventuele huisgenoten en buren. Waarschijnlijk heeft dan iemand anders ons pakketje voor jou in ontvangst genomen! Is dit toch niet het geval, neem dan direct contact op met onze klantenservice.

IK HEB EEN BESCHADIGD ARTIKEL ONTVANGEN

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat iedere bestelling met de grootste zorg wordt gecheckt voordat we deze naar je verzenden, maar helaas kan het wel ’s voorkomen dat je een artikel beschadigd ontvangt. Uiteraard kunnen wij ons voorstellen dat dit heel erg vervelend is. Stuur ons in dat geval z.s.m. een mailtje via sales@foxytrends.nl met daarbij foto(‘s) van de beschadiging en het artikel in zijn geheel, o.v.v. jouw ordernummer (bij schoenen ook graag een foto van de zool). De meiden van Foxytrends zullen samen met jou zoeken naar een juiste oplossing!

IK HEB EEN KLACHT OVER MIJN BESTELLING

Foxytrends streeft ernaar dat iedereen een positief gevoel aan zijn aankoop bij ons overhoudt. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben willen wij dit naar tevredenheid voor je oplossen. Stuur je klacht per mail naar sales@foxytrends.nl en wij helpen je hier graag mee.

IK HEB EEN VERKEERD ARTIKEL OF MAAT ONTVANGEN

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat iedere bestelling met de grootste zorg wordt gecheckt voordat we deze naar je verzenden, maar helaas kan het voorkomen dat je per ongeluk een verkeerd artikel beschadigd ontvangt. Uiteraard kunnen wij ons voorstellen dat dit heel erg vervelend is. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met ons via sales@foxytrends.nl. We zullen dan samen met jou zoeken naar een snelle oplossing!

IK HEB MIJN BESTELLING NOG STEEDS NIET ONTVANGEN

Wanneer we jouw pakket hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje. Door drukte bij de bezorgers kan het helaas wel eens voorkomen dat je bestelling er langer over doet dan normaal. Mocht je na 3 (werk)dagen ng niets hebben ontvangen dan willen we je vragen contact met ons op te nemen.

MIJN BESTELLING IS NIET COMPLEET GELEVERD

Wanneer jouw bestelling niet compleet is afgeleverd, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Vermeld a.u.b. duidelijk welk artikel je niet hebt ontvangen.

OPENINGSTIJDEN

Kom je liever gezellig snuffelen in onze winkel in Vught?
Onze deuren zijn geopend op onderstaande dagen.

Foxytrends Vught

  • Maandag:Gesloten
  • Dinsdag:10:00 – 18:00
  • Woensdag:10:00 – 18:00
  • Donderdag: 10:00 – 18:00
  • Vrijdag: 10:00 – 18:00
  • Zaterdag: 10:00 – 17:00
  • Zondag: Gesloten

Foxytrends
Moleneindplein 52
5261 CX VUGHT

NIEUWSBRIEF

Meld je nu aan voor de nieuwsbrief van Foxytrends en wij zorgen ervoor dat je helemaal up to date blijft.

  • Als eerste op de hoogte zijn van nieuwe collecties.
  • Wij informeren je wanneer onze SALE begint wanneer er kortingsacties plaatsvinden.
  • Wij informeren je over onze shopping-events in onze winkel in Vught.
  • Wij overspoelen je niet met onze nieuwsbrieven…… “ ONLY VERY IMPORTANT MAIL”” die je niet mag missen…
  • Schrijf je nu meteen in….

AANMELDEN VOOR NIEUWSBRIEF